• Agreată, forma de plată cu card de credit. În momentul de față nu există posibilitate plata prin curier la livrare sau transferul bancar Ne cerem scuze pentru acest inconvenient.

Legale

RECLAMATII SI GARANTIE

  1. Reclamația produselor achiziționate în INSTYLIO sunt soluționate în conformitate cu Legea din 27.07.2002 aplicabilă în Polonia privind condițiile specifice de vânzare a bunurilor de consum şi modificarea Codului Civil Jurnalul Legilor nr.141 poz. 1176, în cursul perioadei de 24 luni de la data livrării produsului cumpărătorului. Vom lua atitudinea cu privire la soluționarea reclamației în termen de 14 zile de la primirea produsului reclamat
  2. Împreună cu produsul reclamat trimiteți formularul de sesizare a reclamației:
    descarcă formularul
    şi factura primită.
  3. În cazul luării în considerare a reclamației produsul va fi schimbat pe unul fără defecte iar în cazul în care acest lucru va fi imposibil (de ex. lipsa unui anumit produs), vă vom oferi alegerea altor produse disponibile la magazin sau rambursarea contravalorii.
  4. Informăm că nu primim produsele reclamate trimise prin ramburs. Pentru a stabili detalii privind returnarea vă rugăm să contactați prin telefon centrul nostru de deservire a clientului. Datele de contact pot fi găsite pe pagina Contact.
  5. Nu rambursăm banii prin mandat poştal. Singura posibilitate este transferul mijloacelor băneşti în contul bancar indicat.